Leestijd: 2 minuten

De afgelopen jaren hebben wij een transitie teweeggebracht binnen onze organisatie. Onze dienstverlening is volledig ingericht op de modernisering van onze klanten. Hierbij staat waarborging van de continuïteit en innovatie bij onze klanten centraal. Bij deze transitie hoort ook de aanpak van onze uitstraling. Wij hebben een omgeving gecreëerd waar wij samen met onze klanten en partners kunnen bijeenkomen om inspiratie en innovatie met elkaar te delen.

Over de gehele linie

De omgeving die wij gecreëerd hebben is niet door te vertalen naar enkel een ‘fysieke locatie’. Deze omgeving is onze volledig nieuwe aanwezigheid op alle online/offline kanalen, interne/externe communicatie en in ons vernieuwde kantoorpand. Alles hangt samen en draagt bij aan onze missie en visie.

Zo zijn wij medio 2018 begonnen met de ontwikkeling van onze nieuwe website. Naast de restyling van ons logo + huisstijl is de website nu een ontmoetingsplek voor onze nieuwe gemoderniseerde dienstverlening. Toen de website in 2019 live ging hebben wij dit als basis genomen voor alle vernieuwingen binnen Helmink. Zo zijn stapsgewijs onze social media kanalen vernieuwd, zijn we begonnen met relevante online content en gaan we dit jaar beginnen met specialistische klantensessies. Deze ontwikkelingen dragen allemaal bij aan een optimale klantbeleving.

“Wij willen naast het aanbieden van kwalitatieve service ook onze klanten inspireren en enthousiasmeren over alle, constant vernieuwende, mogelijkheden binnen de wereld van ICT.”

Video

Om naast het geschreven woord een goed beeld te creëren van de verandering hebben wij een sfeervideo gemaakt waarin de transitie van oud naar nieuwe (visuele)stijl goed te zien is.

Een interactieve ervaring

In ons vernieuwde kantoorpand demonstreren wij innovatieve communicatie- en visuele oplossingen die samenwerken vereenvoudigen. Door onze ‘practise what you preach’ mentaliteit demonstreren wij alleen oplossingen die wij zelf ook dagelijks gebruiken. Naast het demonstreren willen wij onze klanten deze oplossingen zelf hands-on laten ervaren. Op deze manier wordt voor onze klanten snel duidelijk wat een oplossing voor hun organisatie kan betekenen.

Buiten alle experience mogelijkheden om gaan wij onze vernieuwde showroom inzetten voor het organiseren van stand-up meetings, klantsessies en trainingen. Hier volgt binnenkort meer informatie over.

Om de demonstraties, ervaringen en bijeenkomsten net wat aangenamer te maken schenken wij uiteraard verse koffie! Wij heten u hopelijk binnenkort van harte welkom.

De vernieuwing van Helmink hadden wij graag met u gevierd. Door de huidige situatie in Nederland rondom het COVID-19 virus moeten wij dit helaas uitstellen. Uiteraard gaat de gezondheid van de mens voor. Mocht de situatie in Nederland voldoende verbeterd zijn, dan kunt u een uitnodiging van ons verwachten.