Managed Narrowcasting

Het is en blijft een iconisch beeld; de gigantische schermen op Times Square. Op grootschalig niveau wordt de aandacht getrokken en vasthouden. Wij realiseren het ‘Times Square effect’ voor uw organisatie. Nauwsluitend met uw visie en doelen.

De toepassing

Narrowcasting is het uitzenden van (interactieve)informatie op beeldschermen. Wat Narrowcasting uniek maakt is dat het een waardevol middel is voor het creëren van ervaringen. Ervaringen die uw doelgroep beetpakken, vasthouden en overtuigen. Voor elk type organisatie is dit doeltreffend in te richten. 

Unieke ervaring

Hoe wij dit inrichten? Beginnen bij het begin. Niet gelijk nadenken over gave visuals, teksten en filmpjes. Het begint bij de vraag; wat wilt de doelgroep van uw organisatie weten en waarom? De klanten in een sportwinkel hebben logischerwijs een andere behoefte dan mensen in het openbaar vervoer. Deze input vormt de basis van de Managed Narrowcasting omgeving. Door deze manier van co-creatie toe te passen ontstaan diverse scenario’s.

  • Wat als alle klanten die een kledingwinkel binnen lopen direct op een scherm relevante artikelen/producten te zien krijgen? Producten kunnen bijvoorbeeld getriggerd worden door de weersomstandigheden buiten. Kom je op een regenachtige dag binnen gelopen? Dan zie je gelijk een selectie van regenjassen.
  • Ook voor het effectief informeren van uw klanten, leveranciers en medewerkers in de ontvangst ruimte is Narrowcasting doeltreffend in te richten. Komen tussen 08:00 en 9:00 al uw medewerkers aan op kantoor? Toon dan in dit tijdsbestek interactieve informatie zoals de dagplanning, belangrijke afspraken, reminders en de hoeveelheid werkplekken die beschikbaar zijn.

Waar bovenstaande voorbeelden profiteren van Narrowcasting als alleenstaande oplossing kan er door de toepassing van ‘slimme componenten’ extra diepgang gecreëerd worden. Met slimme camera’s kunnen bijvoorbeeld drukke zones in een winkel worden geïdentificeerd. Deze informatie voedt vervolgens de promoties die automatisch getoond worden op de schermen.

Voorbeeld Narrowcasting

Ervaar het zelf

Wij dagen u uit om samen met ons de informatiebehoefte van uw klanten, medewerkers en/of leveranciers door te vertalen naar een narrowcasting oplossing. Deze gezamenlijke sessie verzorgen wij voor u en uw team in onze eigen showroom. In deze ruimte kunnen wij real-time alle ideeën op onze eigen narrowcasting omgeving tonen. Neem contact op met onze marketing afdeling om uw sessie te plannen.