Services
Met de groei van technologische en data gedreven oplossingen is ook de behoefte aan expertise en services toegenomen. De adoptie van onze oplossingen, preventief onderhoud en actieve monitoring is een essentieel onderdeel van onze dienstverlening. Wij zorgen ervoor dat u zich volledig kunt focussen op uw eigen bedrijfsvoering.
Benefits
Aan de basis van onze services staat inzicht in alle diensten en oplossingen die wij leveren. In ons Network Operations Center (NOC) monitoren wij de beschikbaarheid en continuïteit. Dit doen we voor al onze klanten; 24/7 en 365 dagen per jaar. Daarnaast worden service- en order- aanvragen met overzichtelijk SLA’s in behandeling genomen en heeft u altijd direct en persoonlijk contact met ons.
Vanuit ons klantportaal is het mogelijk om veel dagelijkse zaken zelf te regelen via vaste beheerders of vanuit de eindgebruiker. Voor organisaties die beschikken over een eigen operationele en/of IT-afdeling is onze Shared Services module van toegevoegde waarde. Hiermee beschikt uw organisatie over toegang tot onze monitoring omgeving, kunnen workflows op elkaars processen worden afgestemd en zijn ook technische aanpassingen binnen de door ons geleverde diensten mogelijk.
Naast het zorgdragen voor de stabiliteit en continuïteit van onze diensten en oplossingen is de adoptie door uw organisatie voor ons van groot belang. Dit doen wij door pragmatische hands-on trainingen en korte video’s die specifieke functies in begrijpbare taal uitleggen. Zelfstandigheid binnen uw organisatie in het dagelijks gebruik zorgt voor maximaal rendement.
Wij dragen zorg voor invulling van onze specialisatie. Hierbij is samenwerken met bestaande partners van uw organisatie van essentieel belang. Helmink is de verbindende factor tussen al deze disciplines. Een optimale samenwerking tussen alle bestaande en nieuwe oplossingen is het logische gevolg.