Omnichannel ContactCenter2019-05-14T10:52:33+00:00

Omnichannel ContactCenter

Vanwege de toename van verschillende kanalen waarop klanten met organisaties contact opnemen is het noodzakelijk om dit in goede banen te leiden en ervoor te zorgen dat informatie centraal en direct voor alle medewerkers beschikbaar is. Omnichannel ContactCenter realiseert alle noodzakelijke elementen zodat slimmer werken mogelijk wordt gemaakt en gestimuleerd.

De toepassing

Door alle vormen van communicatie en informatie met elkaar te verbinden ontstaat er een volledig beeld van het klantcontact, performance en inzicht in KPI’s. Door het inzetten van dynamische pop-ups op de werkplek behoort zoeken bij aanvang en tijdens een conversatie tot de verleden tijd. CRM en order informatie, het laatste contactmoment en zelfs financiële gegevens vanuit het boekhoudsysteem. Al deze informatie kan worden gecomplementeerd met directe links naar de achterliggende systemen zodat het contact al volwaardig is begonnen voordat de conversatie is gestart.

Het resultaat is dat uw medewerkers zich volledig kunnen concentreren op het klantcontact zelf en direct inhoudelijk het gesprek aan kunnen gaan. Door traditionele kanalen zoals telefonie en e-mail samen te voegen met social media en chat zijn medewerkers in staat zelfverzekerd, uniform en gestructureerd gesprekken te voeren ongeacht medium. Uit onderzoek is bewezen dat dit een hogere klantwaardering en tevredenheid realiseert.

Naast de integratiemogelijkheden zijn alle essentiële callcenter functionaliteiten beschikbaar. Gespreksopnames mét Machine Learning voor automatische sentiment bepaling, een supervisorclient met meeluisterfuncties voor directe feedback, uitgebreide rapportages over elk gebruikt kanaal en dynamische omnichannel wachtrijen met eigen beheer over dagelijkse instellingen zoals o.a. meldteksten.

Met onze slimme API HUB synchroniseren wij de inhoud en meta-data van al deze gesprekken direct met de door u gebruikte back-end systemen, zodat u altijd beschikt over al het relevante contact met en door uw organisatie in rapportages en dashboards. Ook outbound klantcontact kan via verschillende kanalen gestart worden naar de voorkeur van de klant. Elk publiek kanaal is beschikbaar op ons platform.

Integratie

Deze oplossing is te integreren met nagenoeg alle (web)applicaties en offline database systemen. Door middel van onze API HUB is het mogelijk om alle gewenste data vanuit deze omgevingen te integreren binnen onze oplossingen voor klantcontact. Hieronder een selectie van beschikbare integraties:

Contact

Wilt u meer informatie over het toepassen van Omnichannel ContactCenter binnen uw organisatie om de beste klantbeleving te realiseren en verschillende communicatiekanalen te integreren?

Neem dan vrijblijvend contact met ons op.

Contact

Bel 088 43 56 465 of vul hieronder uw gegevens in, dan nemen wij zo snel mogelijk contact met u op!