Managed Odido

Helmink is gecertificeerd Unlimited Business Partner van Odido. Deze certificering biedt u de garantie dat u, zowel in vast als mobiel en vast-mobiel integraties, altijd geadviseerd wordt op basis van de meest actuele ontwikkelingen en oplossingen. Helmink levert het complete spectrum van oplossingen binnen het (groot)zakelijke portfolio van Odido.

Om ervoor te zorgen dat uw organisatie goed bereikbaar is, biedt Odido een hosted telefonie oplossing met een Mobile First strategie. Dit brengt evidente voordelen met zich mee voor uw organisatie. Creëer verschillende profielen, gekoppeld aan uw mobiele abonnementen, waarbij u profiteert van gericht wijzigingen doorvoeren betreft het aantal belminuten + mobiele data (onbeperkt mogelijk) per abonnement of organisatie breed. Naast het beheer van uw abonnementen kunt u Odido ook eenvoudig koppelen aan bijvoorbeeld uw Microsoft Teams omgeving. Dit alles realiseert een uniforme presence voor de gehele organisatie.

Integratie eigen portfolio

De zakelijke oplossingen van Odido worden versterkt door de integratie met ons eigen portfolio. Door gebruik te maken van onze API HUB is het koppelen van externe applicaties ter verrijking van uw mobiele data alsmede het synchroniseren van deze informatie naar het CRM systeem mogelijk. Op deze manier kunnen binnenkomende gesprekken automatisch doorverbonden worden naar de juiste medewerker op basis van het nummer dat gebeld wordt.

Door de integratie met het Odido netwerk en het DSTNY-platform krijgt u een volledig geïntegreerde communicatie-oplossing, met applicaties die naadloos met elkaar verbonden zijn. Door deze integratie heeft u geen vast toestel of andere losse applicaties meer nodig. U kunt bellen met één nummer vanaf verschillende apparaten: ook als u op mobiel gebeld wordt, kunt u opnemen met een vast toestel, of zelfs met uw laptop of tablet. Zo mist u nooit meer een gesprek. Op elke device bent u direct bereikbaar en daarbij worden al uw collega’s real-time voorzien van inzichten over uw beschikbaarheid.

Naast het realiseren van een volledig geïntegreerde communicatie-oplossing is het mogelijk de dienstverlening van Odido uit te breiden met Business Intelligence. Door de adoptie van Business Intelligence realiseert u een 360 graden view over uw gehele communicatie linie. Op deze manier beschikken uw (Klant Contact Center) medewerkers over relevante informatie waardoor uw klanten en partners doeltreffend en snel geholpen kunnen worden. Indien er op bepaalde afdelingen meer behoefte is aan specifieke functionaliteiten combineer Odido dan met onze OmniChannel ContactCenter oplossing.

ServicePortal

Het Helmink ServicePortal stelt u in staat om zelf eenvoudig dagelijks beheer uit te voeren. U beschikt over de mogelijkheid direct wijzigingen door te kunnen voeren voor uw gehele mobiele linie. Denk hierbij aan het op- en afschalen van uw abonnementen. Ter aanvulling van het ServicePortal worden uw Odido gerelateerde service- en order- aanvragen met overzichtelijk SLA’s in behandeling genomen en heeft u altijd direct en persoonlijk contact met onze experts.

Voordelen Odido via Helmink

  • Gespecialiseerde consultants
  • Hooggewaardeerde Odido Unlimited Business Partner
  • ISO27001 gecertificeerd
  • 24×7 support van onze experts
  • Geschikt voor koppeling met managed Microsoft Teams
  • Geschikt voor koppeling met OmniChannel ContactCenter
  • Geschikt voor koppeling met Whatsapp for business
  • Meer dan 15 jaar ervaring & kennis binnen telecom / integratie spectrum

Contact

Benieuwd naar de mogelijkheden die Helmink biedt in combinatie met het zakelijke portfolio van Odido? Neem dan vrijblijvend contact op met onze Business Consultant.

Rick Koolen
Rick KoolenSenior Business Consultant