Support engineer2021-03-10T14:43:43+00:00

Support engineer

Over de functie

I’m gonna make you an offer you can’t refuse…

Als Support Engineer ga jij aan de slag met diverse innovatieve klantcases. Binnen het service team ben jij de technisch specialist die klanten naar volle tevredenheid gaat ondersteunen. Dagelijks werk je met vooruitstrevende monitoring- en documentatiesystemen op het gebied van connectivity, security en communications.

Hiernaast ben jij het eerste aanspreekpunt voor onze klanten die support nodig hebben. Via diverse communicatie kanalen (telefoon / ticket / chat) help je de klanten met gerichte oplossingen en kijk je op afstand mee bij changes en requests. Het monitoren van de klant zijn IT infrastructuur en de ondersteuning in de eerste lijn voor wat betreft onderhoud en storingen is voor jou niets nieuws. Voor deze dynamische functie zijn wij op zoek naar iemand die communicatief vaardig is en sterk in zijn schoenen staat. Met jouw werk draag je bij aan een lange termijn relatie met onze klanten.

You had me at hello…

  • Je ondersteunt dagelijks klanten op het gebied van ICT, Cloud telefonie en security. Hiervoor werk je o.a. met Cisco (IOS), Cisco-Meraki, BroadSoft, Mitel, Fortinet, Microsoft 365 en Azure.
  • Je werkt nauwkeurig en hebt een goed gevoel voor klantgerichte service.
  • Je bent in staat om op een juiste manier en binnen de gestelde KPI’s telefoongesprekken, chats en tickets af te handelen.

Go ahead, make my day…

  • Aantoonbaar HBO werk- en denkniveau en minimaal een MBO-4 diploma.
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in soortgelijke functie
  • Je hebt een representatieve uitstraling.
  • Je bent gemotiveerd, kunt zelfstandig werken en hebt oog voor detail.
  • Je hebt een groot verantwoordelijkheidsgevoel.
  • Je bent een systematische en analytische denker.
  • Je hebt sterke communicatieve vaardigheden in zowel Nederlands als Engels.
  • Je hebt de passie om complexe problemen te analyseren en op te lossen.
  • Je hebt aantoonbare ervaring met Cisco en BroadSoft.

Yeah, let’s talk business…

  • Een salaris waar je blij van wordt.
  • Online trainingen via Goodhabitz.
  • Certificeringsmogelijkheden.
  • Pensioenregeling.
  • Telefoon en laptop van de zaak.
  • Mogelijkheden om te groeien in de organisatie.
  • Gezellige collega’s.
  • Jaarlijkse uitjes.
  • Een gezellige dagafsluiting in onze ‘hangout’.

There’s no place like home…

Helmink is een full-service communicatie IT specialist die al meer dan 15 jaar de marktontwikkelingen innoveert en individualiseert naar effectieve en direct toepasbare oplossingen. Wij geloven dat bedrijfscultuur, betrokkenheid, gebruikerservaring en de adoptie van de juiste tools de digitale revolutie de realiteit van vandaag maken. Door onze persoonlijke aanpak, betrokkenheid en directe lijnen zijn we een sterke samenwerkingspartner voor organisaties van elke omvang.

Learning is a constant process of discovery…

Wij stimuleren continuous learning: groeien in wie je bent, in wat je kunt én in jouw kansen. Naast functie specifieke cursussen en/of opleidingen krijgen alle medewerkers van Helmink onbeperkt toegang tot het ruime aanbod van online trainingen via GoodHabitz. Zo kan jij werken aan jouw zakelijke en persoonlijke skills op elk gewenst moment en op elk device.

To infinity and beyond…

Enthousiast geworden na het lezen van deze vacature en wil je Helmink nader leren kennen? Wij jou ook! Mail je CV en motivatie. Wil je eerst meer informatie? Neem dan gerust contact met ons op.

ACQUISITIE N.A.V. DEZE VACATURE WORDT NADRUKKELIJK NIET OP PRIJS GESTELD

Contact

Bel ons op 088 43 56 465.
Hebt u liever dat wij contact met u opnemen?

Contact