Support engineer2019-06-26T10:06:17+00:00

Support engineer

Over de functie

I’m gonna make you an offer you can’t refuse…

Als Support Engineer ben jij het eerste aanspreekpunt voor de klanten. Je helpt klanten per e-mail, chat en telefonisch met oplossingen en kijkt op afstand mee bij changes en requests. De nadruk ligt op monitoring van de klant zijn IT infrastructuur en op ondersteuning in de eerste lijn betreft onderhoud en storingen.

Dit is een dynamische functie. Wij zijn op zoek naar iemand die communicatief vaardig is en sterk in zijn schoenen staat. Stress, chaos en escalaties schrikken jou niet af, maar motiveren jou om hard te werken en klantgericht met oplossingen te komen. Met jouw werk draag je bij aan een lange termijn relatie met klanten. Naast uitdagende cases bieden wij ook een gezellige werksfeer, zo zijn we regelmatig te vinden in onze unieke hangout. Nieuwsgierig? Kom langs!

You had me at hello…

  • Je werkt dagelijks o.a. met Cisco (IOS), Cisco-Meraki, BroadSoft, Fortinet, AWS (Amazon Web Services) en Azure.
  • Je werkt nauwkeurig en hebt een goed gevoel voor service.
  • Het op een juiste manier en binnen de gestelde KPI’s afhandelen van telefoongesprekken en tickets.
  • Je maakt (zelfstandig en in teamverband) technische ontwerpen voor zowel netwerk, voice als integratie projecten.

Go ahead, make my day…

  • Aantoonbaar HBO werk- en denkniveau en minimaal een MBO-4 diploma.
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in soortgelijke functie
  • Je hebt een representatieve uitstraling.
  • Je bent gemotiveerd, kunt zelfstandig werken en hebt oog voor detail.
  • Je hebt een groot verantwoordelijkheidsgevoel.
  • Je bent een systematische en analytische denker.
  • Je hebt sterke communicatieve vaardigheden in zowel Nederlands als Engels.
  • Je hebt de passie om complexe problemen te analyseren en op te lossen.
  • Kennis van Cisco en/of BroadSoft is een pré.

Yeah, let’s talk business…

  • Een salaris waar je blij van wordt.
  • Pensioenregeling.
  • Telefoon en laptop van de zaak.
  • Mogelijkheden om te groeien in de organisatie.
  • Gezellige collega’s.
  • Jaarlijkse uitjes.
  • Een gezellige dagafsluiting in onze ‘hangout’.

There’s no place like home…

Helmink is een full-service communicatie IT specialist die al meer dan 15 jaar de marktontwikkelingen innoveert en individualiseert naar effectieve en direct toepasbare oplossingen. Wij geloven dat bedrijfscultuur, betrokkenheid, gebruikerservaring en de adoptie van de juiste tools de digitale revolutie de realiteit van vandaag maken. Door onze persoonlijke aanpak, betrokkenheid en directe lijnen zijn we een sterke samenwerkingspartner voor organisaties van elke omvang.

To infinity and beyond…

Enthousiast geworden na het lezen van deze vacature en wil je Helmink nader leren kennen? Wij jou ook! Mail je CV en motivatie. Wil je eerst meer informatie? Neem dan gerust contact met ons op.

Acquisitie n.a.v. deze vacature wordt nadrukkelijk niet op prijs gesteld.

Contact

Bel 088 43 56 465 of vul hieronder uw gegevens in, dan nemen wij zo snel mogelijk contact met u op!