sr. Support engineer

I’m gonna make you an offer you can’t refuse

  • 🕒 36-40 uur per week.
  • 💰  € 3000 – € 4.000 p/m*
  • 📱️ Nieuwste iPhone.
  • 💡  Gratis trainingen via Goodhabitz.
  • 👴🏼 Goede pensioenregeling. Handig voor later.
  • 📈 Groei mogelijkheden? Ja tuurlijk! Show us what you got.
  • 🎓Mogelijkheid tot het behalen van certificeringen.
  • 🎉 Diverse uitjes zoals Oktoberfest, kerstdiner, pubquizzen en wekelijkse borrels.

Yeah, let’s talk business…

Als sr. Support Engineer ben jij verantwoordelijk voor het bieden van technische ondersteuning binnen compliceerde, hoogwaardige en multi-location klantomgevingen. Hiervoor werk je dagelijks met vooruitstrevende monitoring- en documentatiesystemen op het gebied van connectivity, security en communications.

Jij snapt het belang van actieve monitoring en assistentie bieden in de eerste lijn betreft onderhoud en storingen. Met jouw werk draag je direct bij aan een lange termijn relatie met klanten zoals Feyenoord, DAKA en Schoonenberg. Wij groeien snel, innoveren sneller en hebben op significante wijze impact op onze klanten en medewerkers. Wij zijn op zoek naar iemand die ons wilt helpen bouwen aan ons momentum, ons hoogwaardige klantenbestand en onze ambities wilt verwezenlijken.

You had me at hello…

  • Je ondersteunt op het gebied van ICT, Cloud telefonie en Security. Hiervoor werk je o.a. met Cisco (IOS), Cisco-Meraki, BroadSoft, Mitel, Fortinet, Microsoft 365 en Azure.
  • Je werkt nauwkeurig en hebt een goed gevoel voor klantgerichte service.
  • Je hebt de passie om complexe problemen te analyseren en op te lossen.
  • Het spreekt je aan om in een groeiend en dynamisch team te komen werken.

Go ahead, make my day…

  • Minimaal 5 jaar werkervaring in soortgelijke functie.
  • Je hebt een groot verantwoordelijkheidsgevoel.
  • Je bent een systematische en analytische denker.
  • Je hebt sterke communicatieve vaardigheden in zowel Nederlands als Engels.
  • In bezit zijn van diverse CISCO en Microsoft certificeringen is een must.

There’s no place like home…

Helmink is een full-service communicatie IT specialist die al meer dan 15 jaar de marktontwikkelingen innoveert en individualiseert naar effectieve en direct toepasbare oplossingen. Wij geloven dat bedrijfscultuur, betrokkenheid, gebruikerservaring en de adoptie van de juiste tools de digitale revolutie de realiteit van vandaag maken. Door onze persoonlijke aanpak, betrokkenheid en directe lijnen zijn we een sterke samenwerkingspartner voor organisaties van elke omvang.

Learning is a constant process of discovery…

Wij stimuleren continuous learning: groeien in wie je bent, in wat je kunt én in jouw kansen. Naast functie specifieke cursussen en/of opleidingen krijgen alle medewerkers van Helmink onbeperkt toegang tot het ruime aanbod van online trainingen via GoodHabitz. Zo kan jij werken aan jouw zakelijke en persoonlijke skills op elk gewenst moment en op elk device.

To infinity and beyond…

Enthousiast geworden na het lezen van deze vacature en wil je Helmink nader leren kennen? Stuur dan jouw CV en motivatie naar werken@helmink.nl. Heb je vooraf vragen of ben je gewoon heel erg enthousiast? Bel dan naar 088 – 435 64 65 en vraag naar Mathieu Daane.

📞 088 – 435 64 65

📧 werken@helmink.nl

*Het uiteindelijke salaris hangt af van het kennisniveau en relevante werkervaring.