Servicedesk medewerker

I’m gonna make you an offer you can’t refuse

  • 🕒 36 – 40 uur per week.
  • 💰 € 2000 – € 3000 p/m*
  • 📱️ Nieuwe iPhone.
  • 💡 Online trainingen via Goodhabitz.
  • 👴🏼 Goede pensioenregeling. Handig voor later.
  • 🎓 Mogelijkheid tot het behalen van certificeringen.
  • 📈 Groei mogelijkheden? Ja tuurlijk! Show us what you got.
  • 🎉 Diverse uitjes zoals Oktoberfest, kerstdiner, pubquizzen en wekelijkse borrels.

Yeah, let’s talk business…

Als servicedesk medewerker is het jouw missie om dagelijks hoogwaardige klantenservice te bieden. Jij weet hierbij steeds de balans te vinden tussen de belangen van onze klanten, onze partners en Helmink. Het ene moment ben je aan het sparren met leveranciers en het andere moment behandel je (gecompliceerde) vragen van onze klanten. Hiernaast ben jij de directe ondersteuning van onze sales, engineers en operationele afdelingen. Een proactieve houding en klantgerichte denkwijze is van groot belang.

Met jouw werk draag je direct bij aan een lange termijn relatie met klanten zoals Feyenoord, DAKA en Schoonenberg. Wij zijn op zoek naar iemand die ons wilt helpen bouwen aan ons momentum, hoogwaardige klantenbestand en onze ambities wilt verwezenlijken.

You had me at hello…

  • Je hebt een overtuigende klant- en servicegerichte instelling.
  • Je hebt het vermogen om commerciële kansen te herkennen en op te volgen.
  • Je bent proactief en je beschikt over goede communicatieve vaardigheden.
  • Het spreekt je aan om in een groeiend en dynamisch team te komen werken.
  • Je hebt sterke communicatieve vaardigheden in zowel Nederlands als Engels.

Go ahead, make my day…

  • Ervaring op het gebied van service / operations / horeca is een pre.
  • Onze klantervaring staat bij jou hoog in het vaandel.
  • Je bent nauwkeurig in je administratieve verwerking.
  • Je hebt interesse in trends rondom telefonie en/of IT.

There’s no place like home…

Helmink is een full-service communicatie IT specialist die al meer dan 15 jaar de marktontwikkelingen innoveert en individualiseert naar effectieve en direct toepasbare oplossingen. Wij geloven dat bedrijfscultuur, betrokkenheid, gebruikerservaring en de adoptie van de juiste tools de digitale revolutie de realiteit van vandaag maken. Door onze persoonlijke aanpak, betrokkenheid en directe lijnen zijn we een sterke samenwerkingspartner voor organisaties van elke omvang.

Meet the team…

Groepsfoto Helmink

Learning is a constant process of discovery…

Wij stimuleren continuous learning: groeien in wie je bent, in wat je kunt én in jouw kansen. Naast functie specifieke cursussen en/of opleidingen krijgen alle medewerkers van Helmink onbeperkt toegang tot het ruime aanbod van online trainingen via GoodHabitz. Zo kan jij werken aan jouw zakelijke en persoonlijke skills op elk gewenst moment en op elk device.

I’m going on an adventure…

Benieuwd hoe de start van jouw avontuur er bij Helmink uitziet? Aan de hand van de onderstaande Roadmap zorgen wij ervoor dat jij zonder zorgen jouw expertise kan uitvoeren! Klik op de roadmap voor een ingezoomde versie.

Klik op de roadmap voor een ingezoomde versie.

To infinity and beyond… 

Enthousiast geworden na het lezen van deze vacature en wil je Helmink nader leren kennen? Stuur dan jouw CV en motivatie naar werken@helmink.nl. Heb je vooraf vragen of ben je gewoon heel erg enthousiast? Bel dan naar 088 – 435 64 65 en vraag naar Mathieu Daane.

☎️ 088 – 435 64 65

📧 werken@helmink.nl

*Het uiteindelijke salaris hangt af van het kennisniveau en relevante werkervaring.