Junior / Medior Support Engineer

I’m gonna make you an offer you can’t refuse

  • ? 36-40 uur per week
  • ?  € 1750 – € 2.500 p/m*
  • ?️ Nieuwste iPhone.
  • ? Online trainingen via Goodhabitz.
  • ?? Goede pensioenregeling. Handig voor later.
  • ? Mogelijkheid tot het behalen van certificeringen.
  • ? Groei mogelijkheden? Ja tuurlijk! Show us what you got.
  • ? Diverse uitjes zoals Oktoberfest, kerstdiner, pubquizzen en wekelijkse borrels.

Yeah, let’s talk business…

Als Junior / Medior Support Engineer ga jij aan de slag met diverse innovatieve klantcases. Binnen het serviceteam ben jij de technisch specialist die klanten naar volle tevredenheid gaat ondersteunen. Dagelijks werk je met technisch vooruitstrevende monitoring en documentatiesystemen en de nieuwste technieken op het gebied van connectivity, security en communications. Het monitoren van de klant zijn IT infrastructuur en de ondersteuning in de eerste lijn voor wat betreft onderhoud en storingen is voor jou niets nieuws. Via diverse communicatie kanalen assisteer je de klanten met gerichte oplossingen en kijk je op afstand mee bij changes en requests.

You had me at hello…

  • Je ondersteunt dagelijks klanten op het gebied van ICT, VoIP Telefonie, Office365 en/of Cloud o.a. met Cisco (IOS), Cisco-Meraki, BroadSoft, Fortinet, Office365, Asher en Azure.
  • Je bent troubleshooter van klant incidenten en configuraties.
  • Je signaleert knelpunten en rapporteert deze met verbeterpunten.
  • Het aannemen en ondersteunen van wijzigingen en incidenten in de klant-configuraties.
  • Het op een juiste manier en binnen de gestelde KPI’s afhandelen van telefoongesprekken en tickets.
  • Je bent in staat klanten en collega’s te adviseren over de inrichting van IT-infrastructuren.

Go ahead, make my day…

  • Je hebt minimaal een afgeronde MBO ICT- en mediabeheer niveau 4 opleiding of je bent deze aan het afronden.
  • Je hebt een representatieve uitstraling.
  • Je bent gemotiveerd om te knallen.
  • Je bent een systematische en analytische denker.
  • Je leert door te doen en je bent niet bang om fouten te maken.
  • Je hebt sterke communicatieve vaardigheden in zowel Nederlands als Engels.

There’s no place like home…

Helmink is een full-service communicatie IT specialist die al meer dan 15 jaar de marktontwikkelingen innoveert en individualiseert naar effectieve en direct toepasbare oplossingen. Wij geloven dat bedrijfscultuur, betrokkenheid, gebruikerservaring en de adoptie van de juiste tools de digitale revolutie de realiteit van vandaag maken. Door onze persoonlijke aanpak, betrokkenheid en directe lijnen zijn we een sterke samenwerkingspartner voor organisaties van elke omvang.

Learning is a constant process of discovery…

Wij stimuleren continuous learning: groeien in wie je bent, in wat je kunt én in jouw kansen. Naast functie specifieke cursussen en/of opleidingen krijgen alle medewerkers van Helmink onbeperkt toegang tot het ruime aanbod van online trainingen via GoodHabitz. Zo kan jij werken aan jouw zakelijke en persoonlijke skills op elk gewenst moment en op elk device.

To infinity and beyond…

Enthousiast geworden na het lezen van deze vacature en wil je Helmink nader leren kennen? Stuur dan jouw CV en motivatie naar werken@helmink.nl. Heb je vooraf vragen of ben je gewoon heel erg enthousiast? Bel dan naar 088 – 435 64 65 en vraag naar Mathieu Daane.

088 – 435 64 65

werken@helmink.nl

*Het uiteindelijke salaris hangt af van het kennisniveau en relevante werkervaring.