Thuis als werkplek; optimale bereikbaarheid

Leestijd: 3 minuten

De afgelopen dagen heeft de Rijksoverheid aanvullende maatregelen genomen om de verspreiding van het COVID-19 virus tegen te gaan. Hierdoor laten veel organisaties medewerkers vanuit huis werken. Een besluit met veel impact, maar de enige verstandige keuze.

Voor het doeltreffend inzetten van thuiswerkers is het noodzakelijk gebruikersgemak en naadloze onderlinge samenwerking te faciliteren. Hiervoor zijn audio accessoires en de mogelijkheid tot videoconferencing (samenwerking) essentieel. Zelf werken wij al jaren samen als een locatie- onafhankelijk team. Wij weten wat er nodig is om ‘thuis als werkplek’ te faciliteren en delen graag onze oplossingen.

Effectief communiceren

Om de continuïteit van uw organisatie te waarborgen biedt Helmink standaard diverse devices uit voorraad aan, zodat uw medewerkers thuis optimaal bereikbaar zijn voor klanten, partners en collega’s. Hieronder hebben wij een selectie gemaakt van hoogwaardige accessoires die ingezet kunnen worden zowel voor thuiswerkers als op kantoor.

De draadloze headset is eenvoudig te verbinden met uw bluetooth devices en beschikt over hoogwaardige audiokwaliteit. Voor medewerkers die enkel via de PC/Macbook willen communiceren is de bedrade headset een passende oplossing. Hoge geluidskwaliteit in combinatie met optimaal comfort. Vraagt de situatie om een vergadering met kleine bezetting of is handsfree communiceren wenselijk? Dan is de mini conference speaker de juiste oplossing. Met USB- en bluetooth-connectiviteit, aanraakgevoelige bedieningselementen en lange batterijduur is de conference speaker altijd klaar voor gebruik.


Samenwerken met video

Het is een slimme keuze om video en schermdeling als communicatiemiddel te implementeren binnen uw bedrijf. Het is lastiger om bepaalde bedrijfsprocessen en/of besluiten te bespreken als uw werkkracht (deels) locatie onafhankelijk opereert. Door de toepassing van video kan er met weinig moeite een vergadering worden geïnitieerd waar alle belanghebbende eenvoudig bij kunnen zijn. Device- en locatie onafhankelijk over vast en mobiel internet (4G) op elk moment.

Voor de beste video en audio conference ervaring gebruikt u Bluejeans. Dit is een innovatief ontmoetingsplatform voor de moderne werkplek. BlueJeans brengt video-, audio- en webconferenties samen met de bekende tools die bedrijven dagelijks gebruiken.

Een vast bedrag waarbij alles inclusief is; onbeperkt video, onbeperkt audio, onbeperkt inbellen met 40+ regionale nummers incl. NL en het hosten van een onbeperkt aantal meetings met een maximum van 100 deelnemers per sessie op elk type device, browser en besturingssysteem.


Maak de thuis werkplek compleet

Naast de implementatie van diverse audio- en visuele oplossingen voor effectieve communicatie is het belangrijk dat uw thuiswerkplek voorzien is van de nodige comfort en ergonomie. De toepassing van eenvoudige, doeltreffende oplossingen creëren binnen no-time een aangename werkomgeving.

Met de wireless charging power bank kunt u uw toestel altijd opladen waar u ook maar bent, ook zonder laadkabel. Wanneer u in het bezit bent van een toestel dat draadloos opgeladen kan worden dan legt u deze bovenop de power bank om het op te laden. Werk hiernaast ergonomisch verantwoord op uw laptop met de aluminium laptopstand. De standaard verhoogt uw laptop 150mm zodat hij op ooghoogte staat; wat beter is voor uw houding. Upgrade daarnaast uw werkplek met de Full HD business webcam. Deze webcam heeft een ideale verhouding tussen kwaliteit / bandbreedte waardoor ook op tragere verbindingen het nog steeds mogelijk is om op hoge kwaliteit videogesprekken te voeren. De stevige, verstelbare clip zorgt voor eenvoudige bevestiging op zowel laptops als losstaande beeldschermen, en het lenskapje zorgt voor privacy.


Relevante en duurzame investering

Deze accessoires en oplossingen zijn inzetbaar zijn over de gehele linie van uw bedrijf op elk device en besturingssysteem en niet alleen voor thuiswerkers. Dit maakt het een relevante investering in optimale bereikbaarheid voor uw bedrijf; nu en in de toekomst. Daarnaast zijn de audio & video accessoires volledig compatibel met veelgebruikte communicatie oplossingen zoals:

Bent u geïnteresseerd in deze accessoires en oplossingen of heeft u vragen over andere audio/video workplace management oplossingen? Neem dan contact op met uw account manager of met de servicedesk voor het plaatsen van een bestelling met franco levering aan huis/kantoor.

Alle prijzen zijn excl. BTW

2020-05-11T13:56:16+00:0018 maart 2020|Trends|

Contact

Bel ons op 088 43 56 465.
Hebt u liever dat wij contact met u opnemen?

Contact