Voor onze klanten

Wij zorgen ervoor dat iedereen binnen uw organisatie intern én extern optimaal kan communiceren, slimmer samenwerkt en veilig verbonden is. Om het beste resultaat te behalen geloven wij dat nauw samenwerken van noodzakelijk belang is. Hier maken wij graag een goede start in door dit document over onze werkwijzen en processen met u te delen.

Rol van de servicedesk

Onze servicedesk staat dagelijks voor u klaar als het gaat om vragen en support. Voor noodsituaties is de servicedesk 24/7 bereikbaar. Indien u support nodig heeft dient u een ticket in door een e-mail te sturen naar servicedesk@helmink.nl. Voor vragen kunt u telefonisch contact opnemen met de servicedesk. De priorisering van tickets wordt conform de SLA (Service Level Agreement) uitgevoerd.

Belangrijk voor support:

  • Maximaal één support aanvraag per ticket.

  • Alleen contactpersonen vanuit uw organisatie kunnen een ticket indienen.

  • Indien gewenst kunt u in de CC uw accountmanager toevoegen.

Rol van de administratie

Onze administratie is uw eerste aanspreekpunt als het gaat om facturatie van onze eigen diensten en oplossingen. Indien contact gewenst is kunt u onze administratie bereiken door een e-mail te sturen naar administratie@helmink.nl of te bellen naar ons algemeen telefoonnummer.

Good to know:

  • De betaaltermijnen die wij hanteren staan vermeldt in onze overeenkomst.

  • Voor automatische incasso’s maken wij gebruik van SEPA Business-to-Business machtigingen.

Rol van de accountmanager

Aan het begin van onze samenwerking krijgt u een accountmanager toegewezen. Deze persoon is uw eerste aanspreekpunt en sparringpartner over alle diensten en oplossingen die u bij ons afneemt. Bij eventuele storingen en/of support aanvragen dient u contact op te nemen met onze servicedesk.

Algemene gegevens

  • Wolweverstraat 4, 2984CD Ridderkerk

  • KvK Rotterdam 24367646

    IBAN NL24RABO0395048516

    BTW nr. NL8135.40.185.B01