Triada

Woonstichting Triada zet zich al meer dan 100 jaar in om in haar regio haar klant te ondersteunen bij het wonen. Binnen hun kaders en met inzet van de mogelijkheden neemt Triada barrières voor de klant weg en bieden ze hen de keuze voor goed wonen.

De uitdaging

Samen met Triada is Helmink de uitdaging aangegaan om de ervaring op het gebied van communicatie en integraties toe te kunnen passen op de branche van Triada. Door de jaren heen heeft Helmink samen met Triada diverse projecten kunnen afronden met als resultaat een totaaloplossing op het gebied van communicatie, netwerken, beveiliging en monitoring. Dit heeft zich geuit in de implementatie van onze Multisite Location Manager, Omnichannel Contactcenter en diverse componenten uit ons Communications, Connectivity en Security portfolio.

Efficiënte communicatie

Om de communicatie van Triada te optimaliseren is de stap gemaakt van een traditioneel telefonie systeem op locatie naar een moderne en schaalbare cloud oplossing. Daarbij is eenvoudige toegang tot de back-end systemen geïmplementeerd. Hierdoor worden klanten sneller en gerichter geholpen, omdat medewerkers direct klantinformatie inzichtelijk hebben. Triada kan blijven meegroeien met de wensen van de medewerkers en klanten en zorg te dragen voor een optimale dienstverlening.

“Door de duidelijke en eerlijke adviezen van Helmink is er een goed vertrouwen ontstaan”

Optimale bereikbaarheid

Naast de moderne cloud oplossing beschikt Triada nu over hoogwaardige en kostenefficiënte connectiviteit die volledig redundant uitgevoerd is. Deze verbindingen zijn over de gehele linie geïmplementeerd, van het hoofdkantoor tot aan de gebouwen die Triada zelf beheert. Al deze verbindingen worden constant gemonitord en pro-actief beveiligd in ons eigen Network Operations Center zodat belangrijke systemen maximaal functioneren. Denk hierbij aan camerabeveiliging, alarmsystemen, liften en klimaatsystemen. Door de centrale beheeromgeving kan Triada eenvoudig toegang aan derden verlenen voor onderhoud en updates op specifieke onderdelen van het netwerk.

“Helmink is een zeer kundig bedrijf met mooie oplossingen en diensten waarbij altijd wordt gezocht naar de meest efficiënte manier van (samen)werken. Niet alleen voor Helmink zelf, maar ook om ons als klant een optimale oplossing te bieden voor een even goede klantenondersteuning.”

Relevante koppelingen

Onze expertise en ervaring hebben wij gespiegeld aan de behoeftes die Triada heeft. Door de eenvoudige individualisatie met branche specifieke systemen middels onze API HUB is het mogelijk geworden klanten en leveranciers optimaal te bedienen zonder bestaande werkwijzen aan te hoeven passen. Zo zorgt de directe koppeling met Embrace ervoor dat Triada gebruik kan maken van een omnichannel frontoffice oplossing op het Klant Contact Centrum (KCC); specifiek voor woningcorporaties. En de koppeling met Tobias AX verzorgt een geavanceerde softwareomgeving die gedetailleerde informatie geeft over de markt en klanten van Triada bij inkomende en uitgaande oproepen binnen de gehele organisatie.

De quotes op deze pagina zijn verstrekt door William Dam
William Dam is beleidsmedewerker ICT en informatieanalyse bij Woonstichting Triada