Leestijd: < 1 minuten

Onder het motto van “één beeld zegt meer dan duizend woorden” hebben wij ervoor gekozen onze visie door te vertalen naar een gloednieuwe bedrijfsfilm. In deze blog vertellen wij meer over deze visie achter het creëren van de bedrijfsfilm, delen wij graag wat exclusieve ‘behind the scenes’ beelden en laten wij uiteraard het eindresultaat zien.

Het ontstaan van de nieuwe identiteit

Een tijd geleden besloten wij Helmink onder een vergrootglas te leggen. Vragen zoals wat is onze missie en wat is onze kijk op het (huidige) ICT landschap hielden ons enige tijd bezig. Uit deze inzichten volgden beloftes. Beloftes die wij hebben doorvertaald naar een volledig nieuwe identiteit zowel online als offline en een nieuwe pay-off; Innoveren. Ondernemen. Helmink.

Onze nieuwe identiteit haakt in op de oneindige mogelijkheden van ICT en hoe innovatie onze klanten voorop laat lopen in de digitale wereld. Meer informatie over onze identiteit is te lezen op de over ons pagina. Bij het doorvoeren van onze nieuwe identiteit vonden wij het belangrijk niet alleen tekstueel maar ook visueel daadkrachtig naar buiten te treden. De keuze om een gloednieuwe bedrijfsfilm te ontwikkelen werd gemaakt.

Van idee naar werkelijkheid

Als groot filmliefhebbers, zie ook onze vacature headers, hadden wij al snel de keuze gemaakt dat wij de bedrijfsfilm in een trailer-achtige stijl wilden presenteren. Aan de hand van onze nieuwe pay-off hebben wij ervoor gekozen onze dienstverlening niet te concretiseren in de film, maar haken wij in op de ambities van onze klanten en hoe ICT deze ambitie kan aandrijven.

Of deze missie is geslaagd laten we aan u als kijker over. Zie hier het eindresultaat.

Behind the scenes

Voor de liefhebbers hebben wij een collectie gemaakt van foto’s die zijn genomen tijdens de opnames van de bedrijfsfilm. Leuk voor later!