Een branche die letterlijk altijd in beweging is, vraagt om een zeer hoge flexibiliteit van haar leveranciers. Helmink is al jaren gewend om te werken in een zeer dynamische en continue veranderende markt. Het is dan ook niet verwonderlijk dat onze houding een positieve uitwerking heeft op de samenwerking vele opdrachtgevers in de logistieke sector.

Geen enkele branche heeft de laatste jaren zo onder druk gestaan als de bouwnijverheid. Binnen de hele sector blijven de interne kosten een groot punt van aandacht. Helmink levert dagelijks producten en diensten van hoge kwaliteit zonder de druk van de economische waarden uit het oog te verliezen. Mede hierdoor zijn wij al jaren een betrouwbare business partner voor vele opdrachtgevers binnen dit segment.

Kwaliteit, betrouwbaarheid en service zijn binnen het segment van de zakelijke dienstverlening van groot belang. Helmink investeert continue in verbetering van deze 3 pijlers. Dit geldt zowel voor het kennisniveau van onze medewerkers als voor de geautomatiseerde processen.
Hierdoor wordt de kwaliteit van onze bedrijfsvoering geoptimaliseerd wat weer bijdraagt aan onze betrouwbaarheid van onze dienstverlening en service levels.

Binnen deze sector is telefonische bereikbaarheid in sommige gevallen letterlijk van levensbelang. Helmink heeft bij het maken van haar portfolio keuzes en service level agreements , de zorgsector centraal gezet in haar keuzes. Systemen met standaard meervoudige redundantie vormen de basis van onze dienstverlening. Zodoende zijn wij in staat al onze opdrachtgevers te voorzien van de hoogst haalbare up time garanties voor zowel de verbindingen als voor de managed services die wij leveren en beheren.

Onze dienstverlenging sluit naadloos aan bij de behoefte van de retail sector.
Naast de verbindingen voor telefonie en internet zijn al onze verbindingen gecertificeerd voor alarm en pinnen over IP. Daardoor leveren wij dagelijks de services die ervoor zorgen dat kassasystemen en PIN apparatuur beschikken over de hoogst haalbare up time en kwaliteit. Zo realiseren wij kostenreducties op infrastructuur en een verbeterde telefonische bereikbaarheid.